Tudósító: MTVA – Nielsen Közönségmérés, origo.hu
Sikeresen indult az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatóműsor szériája. Az M1-en és a Duna Worldön párhuzamosan sugárzott adásnak átlagosan több mint 1 millió fős nézettsége volt, és a legnézettebb percekben az 1,4 millió főt is megközelítette. A több mint kétórás műsorfolyamba összesen több mint 2,5 millióan néztek bele – azaz a teljes lakosság 27,5%-a.
A dalválasztó showműsor szombat este a saját idősávjában (20:15 és 22:20 között) minden más tévéműsort megelőzött. A műsor közönségaránya a két adón együtt 21,9% lett, de a 18-49 éves korosztály körében is 15% felett teljesített. Az origo.hu információi szerint a heti nézettségi listán a 14 helyre ért be, 912 ezer nézővel. Az MTV egyes csatornáján 19 százalékos közönségaránnyal ment az első válogató, ami a köztévén nagyon jónak számít. A fiatalabb nézőknél a 26. lett a műsor.
Hallgassátok most a Petőfi rádiót, a továbbjutott versenyzőkkel beszélget és a dalok. 🙂
Azt lehet tudni, hogy idén is jelenik-e meg cd a 30 bejutott dallal?
Ha minden igaz akkor igen!
Szerintem ez nagyon szuper!
Jó hogy ennyien kíváncsiak rá, s most már egész műsorfolyam kapcsolódik hozzá.