Tudósító: Klész Imre
Forrás: eurovision.tv
Múlt héten jelentette be az Eurovíziót szervező Európai Műsorsugárzók Szövetsége (EBU), hogy folytatják a partnerséget a Raiffeisen Internationallal a 2009-es moszkvai versenyen.
Az ausztriai központú Raiffeisen International Bank-Holding AG-ra átruházták a kiterjedt pán-európai együttműködést, az esemény- és média jogokat a két lehetséges főtámogató egyikeként. A versenyt a Channel One közvetíti, május 12/14-én lesznek az elődöntők és 16-án a döntő.
– Az EBU örül annak, hogy sikerült fenntartani a kapcsolatot a Raiffeisen Internationallal a maga kiváló hírnevével és a sok résztvevő országban létező erős jelenlétével első főtámogatója az Eurovízió családjának 2009-ben is. A partnerség meghosszabbítása erősebbé teszi az Eurovíziót, Európa legnagyobb kommunikációs platformját a zene és a szórakoztatás terén – mondta Bjørn Erichsen, az Eurovision TV igazgatója.
– Az idei Eurovízió találkozni fog minden elvárásunkkal a kommunikációs és marketing lehetőségekre vonatkozólag. Figyelembe véve azt, hogy Oroszország az egyik legfontosabb piacunk, az volt a legkézenfekvőbb, hogy folytassuk ezt a sikeres partnerséget – mondta Michael Palzer, a Raiffeisen International Bank-Holding AG kommunikációs vezetője.
Természetesen idén is a svájci T.E.A.M. AG az Eurovízió exkluzív marketing partnere, a közreműködésük 2004-ben kezdődött. Az Eurovízió 1956 óta létező, egész Európát átölelő, azóta kedvenccé vált szórakoztató műsor, amit Európában és azon túl évente több mint 105 millió tévénéző kísér figyelemmel szabadon elérhető (közszolgálati) televízióadókon keresztül.
A bank a nemzetközi verseny támogatója, tavaly nem tervezték a magyar nemzeti döntő szponzorálását is.
Legutóbbi hozzászólások